»Večina potrošnikov se ob tem počuti opeharjene, zato lahko rečemo, da je skrčflacija do potrošnika neprijazna praksa.«
»Potrošniki naj ne bodo na avtopilotu. Tudi pri živilih, ki jih redno kupujejo, naj občasno preverijo njihovo ceno za enoto, velikost pakiranja in njihovo sestavo. Če opazijo, da je proizvajalec zmanjšal količino izdelka oziroma spremenil njegovo sestavo ter kakovost, na trgu poiščite alternativo. S tem boste podprli proizvajalce, ki takšnih, do potrošnika neprijaznih praks ne uporabljajo.«
»To je pomemben trenutek za potrošnike in podjetja, ki so trpeli zaradi škodljivih praks velikih tehnoloških podjetij. Ta zakonodaja bo ponovno uravnotežila digitalne trge, povečala izbiro za potrošnike in odpravila mnoge slabe prakse, ki so jih v preteklih letih izvajala velika tehnološka podjetja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju